Graduació 2024 de 2n de Batxillerat

Divendres 24 de maig es va celebrar a la sala polivalent de l’Institut la Cerimònia de Graduació dels alumnes de 2n de batxillerat de la promoció 2022-2024.

La festa va ser possible gràcies a la col·laboració de tots els col·lectius implicats: Institut, AFA i els propis alumnes. Hi va haver parlaments de les regidores d’educació de Platja d’Aro, Castell d’Aro i S’Agaró, Maria Blanco, i d’ensenyament de Santa Cristina d’Aro, Sònia Rodríguez, de la Directora de l’INS Ridaura, Núria Albertí, de les tutores i professores Esther Blanco i Maria García, i dels alumnes dels Batxillerats Científic-Tecnològic, Social-Humanístic i BatxiBac, els quals van aprofitar l’ocasió per fer discursos simpàtics, emotius i d’agraïment.

Els vídeos i muntatges fotogràfics van fer riure i emocionar a tots els assistents, i després de rebre l’orla commemorativa i un obsequi de l’AFA, es va fer el tradicional llançament de birrets.

La cerimònia va finalitzar amb una àmplia sessió de fotografies, un pica-pica al pati de l’Institut, organitzat des de l’AFA, i posteriorment amb un sopar d’alumnes i professors en un restaurant del centre de Platja d’Aro. L’acte ha estat subvencionat per l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro.

Enhorabona a tots, i que tingueu molta sort i encerts en el vostre nou camí acadèmic i professional.
No oblideu que el Ridaura sempre serà casa vostra!