Festinema Junior 2023

Aquesta setmana s’ha donat el tret de sortida al Festival francès Festinema Junior 2023, organitzat per les Alliances Françaises i l’Institut Français, amb la primera projecció, per a l’alumnat de 2n d’ESO, de la pel·lícula Seuls, del director David Moreau.

Per aquesta sessió inaugural, hem comptat amb la presència de Mme Rose-Marie Boronat, Directora de l’Alliance Française de Girona, la qual ha presentat l’esdeveniment i la seva funció pedagògica, previ al primer passi del film.

A les aules, el professorat de francès de l’Institut havia ja treballat amb l’alumnat diferents aspectes lingüístics per a facilitar-ne la comprensió, així com posteriorment ho farà amb d’altres competències per practicar i ampliar coneixements.

Une proposition culturelle très intéressante !