EXÀMENS CAMBRIDGE 2019

Les escoles i l’institut de la zona d’excel·lència de la Vall d’Aro tenen signat un conveni amb la UdG per formar part del National School Project (NSP). El principal objectiu és promoure els exàmens dins de l’àmbit educatiu del centre com a instrument fonamental de suport i reforç al bilingüisme a les escoles. Amb la signatura del conveni entre els nostres centres educatius i un Cambridge School com a centre examinador autoritzat s’estableix el compromís de realitzar els exàmens de Cambridge English a les pròpies instal·lacions del centre (Institut Ridaura).

Els exàmens de Cambridge que es realitzaran el dissabte 25 de maig de 2019 són els següents:

• YLE: Flyers per a alumnes de Cicle Superior de Primària.
  • KET, PET, First i Advanced: per a alumnes de Secundària. (Els exàmens orals es faran el dimarts 21 de maig de 2019, a la tarda)

Totes les escoles i instituts que s’adhereixen a aquest projecte es beneficien d’importants descomptes en les taxes d’examen. Els preus dels exàmens  (amb el descompte ja aplicat) seran els següents:

• A2 KET: 90,28 Euros
  • B1 PET: 97,54 Euros
  • B2 FCE: 180,66 Euros
  • C1 ADVANCE: 185,79 Euros

La data límit per inscriure’s als exàmens serà el 23 de març de 2018. Només es consideraran inscrits aquells alumnes que hagin donat les seves dades al seu professor d’anglès corresponent  (NOM COMPLET, DATA DE NAIXEMENT I DNI) i que hagin fet el pagament abans del 23 de març. Si no és així, la inscripció quedarà automàticament ANUL·LADA.