Cros Platja d’Aro

CROS COMARCAL

Dissabte, 19 de novembre, 40 alumnes de l’Institut Ridaura van participar al CROS a la zona del Riuet de Platja d’Aro. En total van participar 140 atletes.A la categoria juvenil femení es van aconseguir els següents resultats:

OR : Minerva Hidalgo,  ARGENT : Abidel Hidalgo, BRONZE : Ylenia González

A la categoria juvenil masculí el millor classificat va ser l’alumne Federico Càceres (4t classificat).

A la categoria cadet femení : ARGENT : Maria Tsikoliya.

A la categoria cadet masculí el millor classificat va ser el Rastsislav Kastenka (6è classificat).

A la categoria infantil femení   la Kimberly Uribe va aconseguir la 4t possició.

A la categoria infantil masculí el millor classificat va ser en Firas Assarah ( 8è classificat).

A la categoria aleví masculí el Manel Andujar va ser el millor classificat a la 13 a posició.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *