Consulta d’alumnes nous d’ESO i Batxillerat admesos a l’INS Ridaura

Benvolgudes famílies,
Ja podeu consultar la llista d’alumnes admesos a l’ESO i a Batxillerat a l’institut Ridaura en el següent ENLLAÇ.
Haureu de:

 Triar en una llista desplegable el tipus d’identificador (DNI, NIE o passaport) del pare/mare/tutor legal
 Introduir els dígits de l’identificador (DNI, NIE o passaport) del pare/mare/tutor legal
 El codi de la sol·licitud de preinscripció.

En aquestes llistes trobareu les sol·licituds de preinscripció ordenades alfabèticament amb la informació sobre la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem.

Us informem que el codi de preinscripció tindrà el format PRE20-21XXXXX més els 3 darrers números del codi de la sol·licitud (exemple PRE20-21XXXXX323). Pel que fa al nom i cognoms, estarà format per les dues primeres inicials del nom, i les del primer i el segon cognom (exemple SuRoPo).

Si la sol·licitud no s’ha puntuat correctament o hi ha alguna errada en les dades es pot presentar una reclamació a la bústia electrònica oficial del centre per correu electrònic. El centre respondrà al correu com a justificant de recepció de la reclamació.

De manera puntual, es podrà demanar cita prèvia al centre a través de l’eina corporativa o per telèfon per anar a fer el tràmit presencialment. Un cop resoltes les reclamacions, les llistes es tornen a publicar amb la puntuació de cadascuna i el número aleatori assignat a cada sol·licitud (serveix per a l’ordenació en cas d’empat).

Atentament,

Equip Directiu