XXI Concurs de Traducció UPF

Aquesta setmana s’estan duent a terme les proves classificatòries del Concurs de Traducció que organitza la Universitat Pompeu Fabra i, a les quals, s’hi han presentat dotze alumnes de FRANÇAIS de 3r i 4t d’ESO.

El jurat d’aquesta fase, compost per les professores Marta Vilà i Carme Sousa i el professor Carles Ramírez, donarà a conèixer la setmana vinent els 4 alumnes classificats que competiran amb la resta d’estudiants del país a la fase final.

BONNE CHANCE Jenifer, Aina, Yohan, Liza, Pau, Iván, Àlex, Jana, Clàudia, Dylan, Carme i Carla!

#ConcursTraducció #UPF #LangueFrançaise #LlenguaCatalana #INSRidaura

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *