Benvinguts a l´Institut!

Del 9 al 24 de març es durà a terme el projecte Benvinguts a l’institut!!! Els alumnes de 1r d’ESO prepararan la jornada de portes obertes del 24 de març per als alumnes de 6è de Primària. D’una banda, treballaran aspectes curriculars de cada matèria per fer-ne una mostra quan vinguin els seus pròxims companys i, de l’altra, hauran d’organitzar tota la jornada del dia 24 amb l’objectiu que siguin els protagonistes de l’acollida del nostre futur alumnat. Ànims!!! Aquesta és la vostra!!! Ho fareu molt bé!!!