Benvinguts a l’Institut – Portes Obertes 2024

Durant els dies 12 i 13 de març l’alumnat de les escoles de la Vall d’Aro van venir a conèixer l’institut. Aquesta visita la prepara l’alumnat de 1r d’ESO, treballant amb el projecte interdisciplinar “Benvinguts a l’institut”. L’objectiu del projecte és que l’alumnat de 1r d’ESO rebi al centre els alumnes de 6è de Primària i els facin una visita guiada. La intenció és que els nens de la Vall d’Aro que han de venir al Ridaura el curs que ve tinguin un primer contacte amable i engrescador amb el centre. A través d’activitats preparades per cada àmbit, l’alumnat de 6è de primària va poder descobrir les matèries i instal·lacions del centre.

Agraïm l’esforç de tot l’alumnat i docents tot desitjant que la visita hagi estat profitosa per tothom. Ens veurem el proper curs 2024-2025.
Us esperem!

El 14 de març, les famílies varen poder gaudir de les jornades de portes obertes, primer amb una explicació de l’equip directiu, i per acabar també van poder visitar les instal·lacions del centre.