Benvinguts a l’Institut! Vídeo d’acollida a l’alumnat de 6è de primària

En un curs atípic com aquest, les jornades d’acollida per a l’alumnat de 6è no es poden deixar de banda, això sí, s’han hagut d’adaptar per a poder respectar les mesures de prevenció per evitar la propagació del nou intrús.

És per això que l’alumnat i el professorat de 1r d’ESO han elaborat aquest vídeo amb el propòsit de millorar l’acollida a l’alumnat de 6è de Primària en què hi trobareu un tastet dels projectes i tasques que dureu a terme l’any vinent: embolicata, pràctiques al laboratori, activitats aquàtiques, percussió musical, tu ets el professor, les ciutats del futur, com tenir èxit a l’institut…
Aquestes jornades d’acollida s’han complementat amb una videoconferència entre tots els grups de 1r d’ESO i de 6è de Primària de les escoles adscrites a l’Institut Ridaura en què el nostre alumnat, present i futur, han compartit inquietuds i desitjos per a l’any vinent i, de passada, han pogut trobar-se amb l’antic i el futur professorat.
Tot plegat és un missatge d’alegria i il·lusió per als nous reptes que vindran.
Tant l’alumnat com el professorat de 1r d’ESO de l’Institut Ridaura us desitja de tot cor que sigueu molt Benvinguts a l’institut!!!!