Activitats Aquàtiques a 1r d’ESO

Dimarts 28 febrer 2023 els alumnes de 1r d’ESO van començar a fer les activitats aquàtiques. En total faran 4 sessions al llarg de tot el mes de març durant les hores d’Educació Fisica. Com que la meteorologia no va acompanyar, aquesta primera setmana van realitzar exercicis alternatius en sec, que simulen les activitats reals que faran les properes setmanes, si el temps ho permet.

Dimarts 7 març 2023 l’alumnat de 1r d’ESO va poder seguir amb les activitats aquàtiques, i en aquesta ocasió el temps va permetre fer-les a les instal·lacions del Port d’Aro.