60º Concurso jóvenes talentos de relato corto

Divendres 12 de març 2021 s’ha celebrat el 60º CONCURSO JÓVENES TALENTOS DE RELATO CORTO de la Coca-Cola, en el qual l’Institut Ridaura participa des de fa més de 15 anys. Per primera vegada, el concurs es fa de manera telemàtica, així que els alumnes seleccionats de 2n d’ESO s’han connectat a una plataforma d’11 a 13 h per elaborar el seu relat.

De manera excepcional també, les alumnes de 3r d’ESO seleccionades el curs passat han pogut participar ja que l’edició del 2020 es va haver d’anul·lar per culpa de la pandèmia.

Molta sort a tot l’alumnat seleccionat:

2n ESO
Olga Perianes