3a Edició del Concurs Escolar de Dibuix

L’èxit de participació a la 3a Edició del Concurs Escolar de Dibuix, així com la creativitat dels estudiants, ha superat totes les expectatives.

Enguany la sostenibilitat i l’escassetat d’aigua han sigut protagonistes indiscutibles: Crea la Mascota de la higiene de mans sostenible. Els participants han traslladat sobre el paper, la seva conscienciació sobre l’estat actual del medi ambient i l’estalvi d’aigua. Després d’una difícil decisió, s’han seleccionat un guanyador per categoria i, el guanyador final.

L’enhorabona a l’Eloi Chueco!