3a Edició AROMATES

Més de dos-cents alumnes de tots els centres de la Vall d’Aro van participar el passat dilluns, 8 de maig, en la gimcana matemàtica Aromates, una jornada on els alumnes apliquen a la vida real els coneixements apresos a l’aula. Organitzats en equips de cinc alumnes, a cada equip hi havia un alumne de 6è de primària de cada escola participant i un alumne de primer d’ESO de l’institut. Un alumne de primer de batxillerat els acompanyava com a guia de l’activitat.

Ja fa tres anys que les escoles Els Estanys, Vall d’Aro i Fanals (de Platja d’Aro), l’escola Pedralta de Santa Cristina i l’Institut Ridaura de Castell d’Aro organitzen plegats amb molt d’èxit aquesta activitat.

Enllaç a la notícia a TV Costa Brava

Enllaç per veure totes les fotos

IMG-20170508-WA0007IMG-20170508-WA0011