12è Forum TdR del Baix Empordà

Dimecres 12 d’abril es va celebrar a Palafrugell el 12è Fòrum de Treballs de recerca del Baix Empordà. És una trobada on els alumnes seleccionats (de tots els instituts de la comarca) exposen breument els seus treballs i que, d’una banda, serveix com a reconeixement a la qualitat d’aquestes investigacions i, de l’altra, ajuda els alumnes de 1r que tot just les estan començant.

El representant de l’Institut Ridaura va ser Pau Llensa, amb un treball titulat La música i l’Alzheimer, una unió indestructible.
Els participants van rebre un diploma acreditatiu i un obsequi de l’Ajuntament de Palafrugell.