First Lego League 2016

El passat diumenge 31 de Gener els alumnes de robòtica de l’Insitut van participar en la 10e edició de la First Lego League que es va celebrar a la Universitat de Girona.

Els alumnes de 2n ESO van poder aixecar la copa al Premi de Valors otorgat pel jurat, i els alumnes de 4t van quedar en una excel·lent quarta posició de la classificació general.

Els alumnes a més de construir un robot per tal de complir les missions en el taulell de competició, van haver de presentar un projecte científic relacionat amb la gestió de residus.