772 euros per a la Marató

Aquest és el segon any que l’Institut Ridaura ha recaptat diners per a la Marató de TV3, dedicat a l’Ictus i a les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques, i en aquesta ocasió ha organitzat una quina per fer-ho.  Els alumnes de primer i segon d’ESO han estat els encarregats de portar el contingut dels lots de regal i de vendre els números. Gràcies a la solidaritat de tots els alumnes de l’Institut i dels professors, així com del personal, hem aconseguit recaptar 772 €. La quina se celebrarà el dijous 22 coincidint amb l’últim dia lectiu abans del nadal.
Si cliqueu al següent enllaç podreu veure la nostra activitat a la pàgina oficial de la Marató de TV3.

Molta sort a tothom!”
img_20161215_144107

postal-nadal

Sortida de Batxillerat a Barcelona

El passat dimecres, 7 de desembre, els alumnes de batxillerat científicotecnològic van anar a Barcelona. Els alumnes del batxillerat tecnològic van visitar la cripta i el temple de la Sagrada Família. L’activitat va consistir en una visita guiada al museu i la basílica, on van elaborar un reportatge fotogràfic sobre les superfícies reglades d’Antoni Gaudí. D’altra banda, els alumnes del batxillerat científic van visitar el Parc de Recerca Biomèdica de Barcelona, gran referent en moltes de les seves línies d’investigació, on un investigador de genòmica els va explicar de forma molt clara i divertida una tècnica especial de separació. Tot seguit es van desplaçar a la zona Fòrum per visitar el Museu Blau, Museu de Ciències Naturals de Barcelona, on van gaudir d’un itinerari dins de l’exposició Planeta Vida. En acabar les respectives activitats, els dos grups d’alumnes es van trobar al Born per dinar i passejar enmig del caracterític ambient nadalenc d’aquestes dates.

img-20161209-wa0003

img-20161209-wa0001

img-20161209-wa0004

Cros Platja d’Aro

CROS COMARCAL

Dissabte, 19 de novembre, 40 alumnes de l’Institut Ridaura van participar al CROS a la zona del Riuet de Platja d’Aro. En total van participar 140 atletes.A la categoria juvenil femení es van aconseguir els següents resultats:

OR : Minerva Hidalgo,  ARGENT : Abidel Hidalgo, BRONZE : Ylenia González

A la categoria juvenil masculí el millor classificat va ser l’alumne Federico Càceres (4t classificat).

A la categoria cadet femení : ARGENT : Maria Tsikoliya.

A la categoria cadet masculí el millor classificat va ser el Rastsislav Kastenka (6è classificat).

A la categoria infantil femení   la Kimberly Uribe va aconseguir la 4t possició.

A la categoria infantil masculí el millor classificat va ser en Firas Assarah ( 8è classificat).

A la categoria aleví masculí el Manel Andujar va ser el millor classificat a la 13 a posició.

Premis Logo

Concurs cultural esportiu

El 13 d’octubre va tenir lloc el lliurament de Premis Logo a la biblioteca del centre, acte organitzat pel Consell Esportiu del Baix Empordà. La Carla Victorio, la Victòria Román, l’Emma Peláez, l’Ariadna Martínez, l’Alba López, la Carla García i la Sofia Ladniak van ser premiades amb una placa commemorativa i material de dibuix. Enhorabona a totes les guanyadores!

img_1966logo4 jjjjj

jeec-3

Trobada de Korfbal a la Vall d’Aro

El passat divendres 30 de setembre, es va fer una trobada de korfbal amb les escoles de la Vall d’Aro i l’ Institut Ridaura . Els 200 alumnes del cicle superior de les escoles Pedralta , Estanys, Fanals i Vall d’Aro , van practicar korfbal amb l’ajuda i direcció dels monitors de l’Institut Ridaura. L’Institut Ridaura juntament amb el  Consell Esportiu , el club de Korfbal PKC, i l’Ajuntament de Castell-Platja d’Aro, hem fet possible reunir a  totes les Entitats Escolars de la Vall d’Aro en la pràctica del Korfbal.

img_2060 img_2061