Borsa de treball

Coordinador: Jorge García

Contacte: borsatreball@ribotiserra.cat

La borsa de treball és una manera ràpida de trobar un lloc per obtenir una ocupació d’acord a les necessitats que té tant l’alumnat actual del centre com l’exalumnat. Per tant, és una forma de facilitar una via de contacte amb les empreses que busquen personal relacionat amb els cicles formatius que tenim al centre.

A més, s’ofereixen altres serveis com pot ser l’assessorament o informació útil per utilitzar en una entrevista de treball o millorar el currículum personal, mitjançant cursos d’interès per l’alumnat, així com informació per ajudar-los a seguir desenvolupant la carrera professional amb altres estudis o vies.

Objectius:

1. Fer conèixer oportunitats de desenvolupament professional, per millorar la qualitat de vida dels estudiants i graduats.

2. Motivar els estudiants i graduats a la participació en processos de selecció que els permeti ser actius en el món laboral.

3. Informar sobre vies que poden seguir per desenvolupar la seva carrera professional.

Adreces d’interès: