CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS

La campanya ha estat tot un èxit. Com estava previst, el dia 14 van venir a recollir des del Rebost les capses que d’aliments que havíem recaptat. Eren 10 capses ben plenes.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra aportació.

MARATÓ DE TV3

Les alumnes d’Estètica i Bellesa faran manicures i depilacions solidàries per recaptar diners per a la marató de TV3 que aquest any està dedicada a la lluita contra el càncer

Dates: dijous dia 13 i divendres dia 14 desembre, de 15:00 h a 18:00 h, als tallers B12 i B13

Ja podeu consultar les llistes provisionals dels seleccionats/ades així com les destinacions provisionals del procés de selecció d’ERASMUS+.

JORNADES CIENTÍFIQUES
Els dies 19 i 20 de desembre, i ja és la tercera edició, celebrarem les Jornades científiques. Com és habitual, podrem gaudir de tallers, sortides i conferències. Us hi esperem!

Anamorfismes

L’alumnat de 1r de Batxillerat fa uns dies que està  treballant a classe de matemàtiques els anamorfismes, les projeccions i les fòrmules matemàtiques que permeten dissenyar-los… Però què són els anamorfismes?

Un anamorfisme és una deformació reversible d’una imatge produïda mitjançant un procediment òptic (com per exemple, utilitzant… Llegeix més»