TALLER D’ESTÈTICA

Les alumnes de 2n  d’estètica i bellesa us informen de l’obertura del taller d’estètica. Tots els divendresde 15 a 18 hores realitzaran serveis de bellesa:

• DEPILACIÓ
  • MAQUILLATGE ( TARDA I NIT )
  • TRACTAMENT FACIAL I CORPORAL
  • MANICURA I PEDICURA
  • TRACTAMENTS CORPORALS (REAFIRMANT, REDUCTOR I RELAXANTS )

Cal demanar cita a Consergeria o trucar al 937121322

“Apropem-nos a l’FP”

Projecte gestionat per l’entitat FAPAES (Federació de pares i mares d’alumnes d’estudis sufragats amb fons públics no universitaris de Catalunya) i l’ajuntament de Barcelona. L’objectiu és donar a conèixer la formació professional tant a les famílies com a l’alumnat fent petites càpsules informatives dels diferents cicles formatius.

La càpsula núm. 7 parla del cicle formatiu d’Estètica i Bellesa. La professora i coordinadora d’FP Gemma Sales, fa una pinzellada d’aquest cicle de la família professional d’Imatge personal.

CALENDARI DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ

CURS 2019-2020

Ultimate

Els alumnes de 4t d’ESO aquest segon trimestre han treballat l’ultimate, un esport d’equip alternatiu que es practica amb un disc volador (frisbee).

L’ultimate combina elements d’altres esports com el futbol, el bàsquet i el futbol americà amb la diferència que és un esport autoarbitrat,… Llegeix més»