CAMPANYA DE RECOLLIDA D’ALIMENTS
Com ja és tradicional en aquesta època de l’any, l’alumnat del projecte Així som de 3r d’ESO organitza, en colaboració amb el Rebost Solidari, una campanya de recollida d’aliments. Teniu temps per fer la vostra aportació fins al 14 de desembre.

JORNADES CIENTÍFIQUES
Els dies 19 i 20 de desembre, i ja és la tercera edició, celebrarem les Jornades científiques. Com és habitual, podrem gaudir de tallers, sortides i conferències. Us hi esperem!

Anamorfismes

L’alumnat de 1r de Batxillerat fa uns dies que està  treballant a classe de matemàtiques els anamorfismes, les projeccions i les fòrmules matemàtiques que permeten dissenyar-los… Però què són els anamorfismes?

Un anamorfisme és una deformació reversible d’una imatge produïda mitjançant un procediment òptic (com per exemple, utilitzant… Llegeix més»