“Apropem-nos a l’FP”

Projecte gestionat per l’entitat FAPAES (Federació de pares i mares d’alumnes d’estudis sufragats amb fons públics no universitaris de Catalunya) i l’ajuntament de Barcelona. L’objectiu és donar a conèixer la formació professional tant a les famílies com a l’alumnat fent petites càpsules informatives dels diferents cicles formatius.

La càpsula núm. 7 parla del cicle formatiu d’Estètica i Bellesa. La professora i coordinadora d’FP Gemma Sales, fa una pinzellada d’aquest cicle de la família professional d’Imatge personal.

COEDUCACIÓ I DIVERSITAT SEXUAL

Al menú d’enllaços trobareu publicat un Site de materials sobre coeducació i diversitat sexual. Estan organitzats per blocs temàtics: coeducació, 25N, 8 de març, diversitat sexual i bibliografia.

Cada pestanya conté molts materials que anirem actualitzant i ampliant amb l’objectiu de poder-los treballar a l’aula amb l’alumnat.

CALENDARI DE PORTES OBERTES I PREINSCRIPCIÓ

CURS 2019-2020

Ultimate

Els alumnes de 4t d’ESO aquest segon trimestre han treballat l’ultimate, un esport d’equip alternatiu que es practica amb un disc volador (frisbee).

L’ultimate combina elements d’altres esports com el futbol, el bàsquet i el futbol americà amb la diferència que és un esport autoarbitrat,… Llegeix més»