Aula Taller

L’Aula Taller és un recurs d’atenció a la diversitat ubicat o bé a 2n o bé a 3r d’ESO i que s’adreça a alumnes amb dificultats d’aprenentatge, desmotivats en relació a l’aprenentatge, sense l’edat suficient encara per abandonar l’institut i obrir-se a altres possibilitats en relació al seu futur acadèmic i professional.

Els alumnes de l’Aula Taller treballen les competències bàsiques del currículum de l’ESO en grup reduït pel que fa a les matèries instrumentals, i també gaudeixen de la possibilitat de participar en projectes i tasques específiques que reforcen la seva autoestima i les seves habilitats en relació al treball en equip.

Accediu aquí! al blog de notícies de l’Aula Taller.

Els darrers anys han participat de projectes cooperatius com el manteniment d’un hort ecològic dins del centre o el projecte #BicisSolidàries, mitjançant el qual recollien i arreglaven bicicletes per posar-les a disposició del CRAE El Mas i de Cáritas.