Generació Plurilingüe (GEP)

El curs 2017-2018 el Departament d’Ensenyament va iniciar el programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP). La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic i posterior inserció laboral, i capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica.

Les accions del programa GEP s’orienten, d’una banda, a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a les llengües estrangeres curriculars i, d’una altra, a acompanyar els centres educatius en el procés de desplegament i consolidació d’un projecte lingüístic plurilingüe propi.

La durada del programa és de tres cursos escolars. El nostre centre es va incorporar al projecte el curs 2019-2020. Els dos primers anys, alguns docents amb una acreditació suficient de coneixements de llengua estrangera van rebre formació sobre enfocaments CLIL (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera en anglès).

Més informació general sobre el projecte aquí.

CURS 22-23: GEP

Després de tres anys en aquest el projecte, seguim treballant i amb moltes ganes d’ampliar-ho. El professorat implicat és:

• Departament de Ciències Naturals: Lourdes Cavada i Bernabé Bono
  • Departament de Matemàtiques: Sílvia Serrano, Toni Torres
  • Departament de Ciències Socials: Jordi Ribera i Fran Fajardo
  • Departament de Llengües Estrangeres: Susan Hernández
  • Departament d’E.F.: Isabel Palazuelo

Accediu aquí! al blog de notícies del projecte GEP al nostre centre