Biblioteca

La Biblioteca de l’Institut Reguissol torna a obrir les portes aquest curs amb una moltes novetats però amb el mateix caliu i dedicació de sempre. Per aquest motiu, l’institut ha volgut renomenar aquest l’espai en memòria d’una companya molt estimada que ens va deixar i que va engegar la biblioteca del centre amb tot l’esforç i il·lusió: Biblioteca Reguissol – Sala Anna Mª Ribas.

En aquest web trobareu totes les informacions referents al catàleg de material, les activitats i els esdeveniments culturals i acadèmics que s’aniran organitzant al llarg del curs.

La biblioteca del centre és oberta per als estudiants de Tots els dies durant els dos patis

Per accedir al préstec de llibres, heu d’adreçar-vos a les professores responsables, Marta Artigas, Angèlica Hor i Alba Domènech, en l’horari en què la biblioteca és oberta.

Accediu aquí! al blog de notícies de la Biblioteca.

CLUB DELS LLETRAFERITS

Al curs 2019/2020 es va atorgar al CLUB DELS LLETRAFERITS un segell de bona pràctica de biblioteca escolar.

El Club dels Lletraferits va ser un projecte innovador, engegat i dut a terme per la professora Anna M. Ribas, basat en  dinamitzar culturalment el centre i tota la comunitat educativa. Aquest objectiu tan ambiciós es va concretar amb un seguit d’activitats relacionades amb la lectura, l’escriptura, el teatre, el cinema, la música, la fotografia i les arts plàstiques en general, i tot allò que té a veure amb el que som, el que sentim i el que volem ser i sentir.

Aquest segell indica que aquesta experiència compleix amb els objectius següents:

• Detectar bons models de funcionament de biblioteques de centres educatius de totes les etapes.
  • Afavorir l’intercanvi entre centres i la consolidació d’una xarxa de biblioteques escolars.
  • Establir lligams entre el programa PUNTEDU i les biblioteques dels centres educatius.
  • Fer visible el paper de la biblioteca com a centre de recursos per a l’aprenentatge i l’ensenyament, com a eix del pla de lectura de centre i com a motor d’innovació en el centre educatiu.

Agraïm molt aquest reconeixement a la bona feina de la nostra companya Anna M. Ribas i de tots els professors, alumnes i altres col·laboradors que han participat en aquesta iniciativa durant els darrers cursos.

Aquesta experiència es va publicar a l’espai NODES de Biblioteques Escolars de Catalunya

Accediu aquí al blog del Club dels Lletraferits