Perpinyà-Palau 2015

En el marc del programa d’intercanvi català-francès, els alumnes del Collègue La Garrigola de Perpinyà van passar quatre dies a Palautordera, entre el 20 i el 23 de maig de 2015. Es tractava de la torna de l’estada que els alumnes de Palautordera van fer mesos enrere a Perpinyà. En aquesta ocasió, els alumnes de Perpinyà i els que cursen francès del nostre institut, els quals tenien acollits a casa els seus companys del nord, van portar a terme un programa d’activitats molt intensiu. Van visitar el poble a través d’una gimcana, van passar un matí al centre de Barcelona, van fer una excursió al Montseny (Santa Fe i castell de Montsoriu), etc.

L’experiència d’aquest acolliment va ser extraordinària i es van enregistrar diversos vídeos per recollir-la de manera gràfica.