Graduació 2026

Divendres passat vam viure una tarda plena d’emocions, records i molts somriures.

Amb una mica de retard, però amb la mateixa il·lusió, compartim algunes imatges de la graduació dels nostres alumnes de 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.

Han estat anys d’aprenentatges, amistats i creixement personal. Ara s’obre davant vostre un nou camí ple d’oportunitats i nous somnis per complir.

Gràcies per formar part de la nostra comunitat educativa i per deixar la vostra empremta a l’institut.

Enhorabona, promoció 2025-2026! Estem molt orgullosos de vosaltres i us desitgem molta sort en aquesta nova etapa.

Aquí us deixem uns vídeos i fotografies d’aquell dia (📸 @lugava.foto)

4t ESO

2n BATXILLERAT

TUTOR(E)S I COORDINADORES

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>