Cloenda Treballem Plegats 2015

Com cada any, després de mesos de participació regular dels alumnes de 4t d’ESO a les escoles Fontmartina, Matagalls, Pont Trencat i Vallgorguina, on apadrinen i donen suport a alumnes per al seu progrés acadèmic, el maig de 2015 es va esdevenir a l’institut la festa de cloenda del Treballem Plegats 2015. Van venir-hi els nens i nenes de les escoles, carregats d’obsequis, i els alumnes de 4t de l’institut van preparar-los activitats i representacions, que van precedir el lliurament de diplomes d’agraïment per part de l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera. L’alcalde Jordi Xena, que era acompanyat per la regidora Marisol Garcia, va dirigir unes paraules de reconeixement i va fer lliurament dels diplomes.