TPVEscola

Des de principis d’agost ja està en funcionament el nou sistema de pagament. Totes les famílies heu d’haver rebut un mail amb informació de com accedir-hi i, en funció de l’alumne, el pagament del material i llicències corresponents.

Llibres i llicències curs 19/20

ESO i Batxillerat

Olimpíades matemàtiques

Aquesta setmana els nostres alumnes d’ESO i Batxillerat han participat en unes Olimpíades Matemàtiques que consistien en resoldre alguns problemes de les proves Cangur treballant en equip. Ha estat una forma ben diferent de fer matemàtiques!
D’aquesta manera el Departament de Matemàtiques vol animar-los a participar… Llegeix més»

Reunions inicials del curs

El passat dimarts 24 de setembre van tenir lloc les trobades inicials dels tutors de cada curs amb les famílies.
Aquí podeu accedir a les presentacions de cada grup-classe amb totes les informacions rellevants per si les voleu consultar:

1r CICLE ESO
2n CICLE ESO
BATXILLERAT

1r ESO
Llegeix més»

Distincions PAU 2019

Volem començar el curs felicitant als nostres alumnes Carla Fernandez Leston i Victor Linares Saez que van rebre el passat juliol la Distinció PAU atorgada als alumnes que han obtingut una qualificació igual o superior a 9 punts en la nota d’aquestes proves en la… Llegeix més»

Benvinguts al nou curs escolar!

En breu iniciarem el nou curs escolar 2019-2020 que hem preparat amb molta il·lusió i empenta.
Estem molt contents de poder començar amb nous projectes que estem segurs que ens serviran per fer-vos gaudir de l’aprenentatge.
Així doncs tothom a punt: comencem!

Comiat 1r d’ESO

El curs s’ha acabat i ja estem a punt de començar les vacances.
Aquest any ha estat intens i ens sentim força esgotats, però us volem donar les gràcies per haver-nos ensenyat la vostra cara més humana i divertida. Ens emportem el vostre afecte i ens… Llegeix més»

Darrera sortida Emopack

Ahir, els alumnes del primer cicle d’ESO van realitzar la darrera sortida a la Granja Escola de Santa Maria de Palautordera per tal de treballar el programa Emopack, un programa que han seguit aquest curs per entrenar les competències emocionals i les habilitats socials i personals.
Durant… Llegeix més»