Projecte Robotseny 2016

Robotseny

El Departament de Tecnologia s’ha afegit aquest curs 15/16 al projecte Robotseny, una iniciativa d’abast comarcal (Baix Montseny) que pretén desenvolupar les competències científiques i creatives de l’alumnat.

Hem iniciat aquest projecte a 1r d’ESO, on a la matèria de Tecnologia els alumnes aprenen a programar robots Lego. A més, l’11 de juny deu alumnes d’aquest curs participaran en una competició de robòtica que tindrà lloc a Sant Celoni.

Aprofitem per agrair a l’Ajuntament de Santa Maria de Palautordera la donació de quatre robots, així com la col·laboració de l’AMPA de l’institut que ens ha proporcionat dotze ordinadors per poder tirar endavant el projecte.