Visita a Empúries de 1r ESO

Els nostres alumnes de primer ESO han visitat Empúries, un dels escenaris privilegiats de la nostra  història. Porta d’entrada de la cultura grega i romana a la península Ibèrica, a Empúries conviuen les restes d’una ciutat grega amb les d’una ciutat romana, l’antiga Emporiae.

Guiats per antics habitants de l’Emporiae romana del segle I dC,  van conèixer com es vivia i com eren les cases, carrers, places i temples de la ciutat en cada época.

La sortida complementa el projecte MITES que els nostres alumnes han estat treballant des de les àrees de Llengües, Socials i EVP.

També van aprofitar per estar una estona a la platja!