Activitats d’Orientació Curs 23-24

Durant aquest segon trimestre s’han dut a terme diferents activitats per orientar als nostres alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat amb l’objectiu de informar-los i ajudar-los en les pròximes decisions educatives que hauran de prendre.

Per una banda, ens han visitat alguns ex-alumnes que cursen diferents cicles, batxillerats i carreres universitaries. En aquestes xerrades els han explicat la seva experiència i també els han fet alguna recomanació. Gràcies a tots per la vostra col·laboració!

Per una altra, s’ha fet una visita guiada al Saló de l’Ensenyament de Barcelona on van poder descobrir tot un ventall de propostes educatives que tenen al seu abast.