Viatge Final de curs alumnes de 4t d’ESO

El 15,16 i 17 de maig de 2019 els alumnes de 4t d’ESO van realitzar el viatge de final de curs al País Basc.

Des de la població de Morga, on estaven allotjats, es van desplaçar fins  la població de Butrón per realitzar l’activitat de piragüisme

Per la tarda van viatjar fins a  Bilbao per visitar el Museu de Guggenheim,el bonic parc República de Abando, el parc de Doña Casilda, on es troba el Museu de les Belles Arts. També van visitar els diferents ponts que passenper la ria de Bilbao: Pont de Deustu, Pedro Arrupe, i el de Zubizuri. També van visitar la zona de las 7 calles i la zona de tapeo del barri antic.

El següent dia van viatjar fins a Sant Sebastián i van  començar amb la visita de la ciutat pel barri antic, anomenada “parte vieja” on és típic fer el “poteo” També van passejar pel Boulevar de la Alameda fins a la famosa platja de La Concha, on es troba l’Ajuntament,  gaudint de la vista de la badia, en direcció cap al monte Igeldo.

El darrer dia van viatjar fins a  la Platja de Larrabasterra, Sopelana per iniciar-se en l’esport del surf.