Viatge a França alumnes d’ESO

Els alumnes de 3r i 4t d’ESO van realitzar una sortida a França durant 2 dies.

Vam anar a Albi el 24 i 25 d’abril amb els alumnes de 3r i 4t ESO de francès. El primer dia vam fer una visita guiada de la Catedral Sainte Cécile, que és la catedral més gran del món construïda amb totxo. Per la tarde, els alumnes van tenir temps lliure per descobrir la ciutat sols, fer compres i posar en pràctica la llengua francesa. Al dia següent, una guia turística de l’oficina de turisme d’Albi ens va fer una visita guiada de la ciutat, mostrant-nos els punts més emblemàtics del lloc: el mercat, el casc antic, la collégiale Saint-Salvi que és patrimoni de la Unesco, entre altres.