Una cursa d’orientació amb premi per a l’alumnat de 4t d’ESO

L’alumnat de 4t va realitzar una cursa d’orientació pels voltats de la població del Pont de Suert.

Des del Departament d’Educació Física, la professora Berta Terres va dissenyar aquesta cursa d’orientació  i el professorat va col·laborar per tal que l’activitat fos un èxit. Els alumnes portaven brúixoles, mapes  i havien d’anar trobant unes valisses amagades a diferents indrets de la població. Hem de dir que hi va haver una alt nivell de competitivitat!

Un cop acabada la cursa es va fer el lliurament dels premis , uns vals per a diferents activitats esportives i xecs de descompte per a compres en una botiga d’esports de la població.

Tothom va sortir airós d’aquesta cursa que va resultar molt divertida.

Tot seguit l’alumnat i el professorat van poder gaudir d’un aperitiu de comiat per a l’alumnat de 4t d’ESO , que continua el seu viatge cap a Cicles Formatius o cap al Batxillerat .

Gràcies a tots/tes per la vostra participació i implicació!!