Sortida de valors ètics

El dimecres 19 de juny de 2019 els alumnes de valors ètics del nostre Centre van realitzar una sortida al Salencar de Barruera on es van realitzar unes activitats en grup de col·laboració, inclusió  i orientació.

El joc va ser el fil conductor com a estratègia didàctica per a la inclusió  i el treball cooperatiu.

Els noms dels diferents grups , els eslògans i les puntuacions van ser els següents:

Els alumnes s’ho van passar molt bé i van estar molt participatius i implicats. Va ser una molt bona experiència.

Gràcies a tots per la col·laboració!