Sortida Camp d’aprenentatge. Batxillerat

Durant els dies 10 i 11 de desembre tots els alumnes de 1r de batxillerat i els alumnes de Ciències de segon de batxillerat  han visitat el camp d’aprenentatge de la Vall de Boí.

Durant aquest dos dies s’han realitzat les següents  activitats:

El dia 10 es va realitzar l’activitat de  Biomassa on els alumnes es van iniciar en la pràctica d’inventari forestal: mostreig de camp, marcatge de parcel·les, mesura d’arbres, extracció de cores, i han debatut  sobre les tipologies de gestió de les comunitats forestals.

El dia 11 es va realitzar l’activitat d’Hidrologia on els alumnes han determinat  l’estat ecològic del riu Noguera de Tor al seu pas per Barruera a partir de l’estudi de la seva qualitat biològica, fisicoquímica i hidromorfològica. També han entès que el riu funciona com un ecosistema, on tots els factors estudiats durant l’activitat influeixen en el seu bon funcionament i conservació.