Setmana de la Natura

Setmana Natura 2019

Els alumnes de educació i control ambiental vam dinamitzar diferents tallers per la #setmananatura. El primer projecte ha estat la “GIMCANA NATURA” per els alumes de 4t de primària, on han tingut que respondre preguntes de problemàtica ambiental de diferents espècies de fauna local i diferents preguntes en anglès per trobar la pista del seu animal.

Finalment al equip guanyador els hi hem fet entrega d’un premi a càrrec del consell comarcal i un esmorzar per a tots gràcies a Forn de pa/ pastisseria Lorenzo, Maduixes Siscarri, Suc de Poma (ribagorçanes). En conclusió tan grans com petits hem gaudit tots i hem après tots de tot!

Cal dir que hem comptat amb la col·laboració en forma d’esmorzar i regals de;

Consell Comarcal de l’Alta Ribagorça

Ajuntament El Pont de Suert

Forn de pa/pastisseria Lorenzo

Maduixes Siscarri

Pomes ecològiques “ribagorSanes”

El dia següent, vam dinamitzar un taller que consistia en la construcció d’un hotel d’insectes amb els alumnes de 3r de primària de l’escola ribagorçana, els alumnes han conegut la importància de la fauna auxiliar i dels insectes en les nostres vides i entorn.

El dimecres 5 de juny hem tornat a visitar l’escola de Vilaller, l’activitat que hem fet ha sigut un taller de menjadores per a ocells. Primer de tot hem repassat els ocells més comuns de la zona i hem après com havíem de col•locar i mantenir les menjadores.

Després d’esmorzar i l’esbarjo ja ha sigut el moment de començar a treballar. Cada alumne ha fet la seva menjadora amb el material reutilitzat que ha portat de casa i entre tots les hem decorat.

Finalment hem escoltat un conte sobre els ocells per acabar el matí de la millor manera. Ha sigut una jornada molt divertida i enriquidora.