Sastres paperers per un dia!

Enllaç al vídeo del taller de paper. El proppassat dimarts l’alumnat del nostre Centre va poder gaudir d’un taller experimental de paper artesanal a càrrec d’ En Diego i  la Mamen,  Sastres Paperers. Fa 7 anys que són al Molí de la Farga a Banyoles, un edifici de més de 300 anys d’història.

El nostre alumnat va aprendre com es fa el paper artesanalment i es va poder endur una mostra feta per ells /es. Tota una experiència!

Aquest taller forma part de les activitats realitzades al voltant del Projecte TIL de Centre AVANCEM, “La història de l’escriptura”.