Cicles Formatius INS El Pont de Suert

Una vegada realitzades les matrícules amb preinscripció dels cicles formatius per al curs 2022-23 de l’Institut El Pont de Suert informa del número de vacants per a cada cicle formatiu del centre:

• CFGM Guia en el medi natural i de temps de lleure, perfil professional Explotació d’estacions d’esquí (AE11).
    • Total places vacants: 19 places
  • CFGM Aprofitament i Conservació del Medi Natural (AR30).
    • Total places vacants: 20 places
  • CFGS Gestió Forestal i del Medi Natural (ARA0).
    • Total places vacants: 8 places
  • CFGS Educació i control ambiental (SMA0).
    • Total places vacants: 19 places

Calendari

• Lliurament de la documentació que s’ha de dur a terme al més aviat possible i sempre abans del dia 6 de setembre.
  • Publicació de la llista d’admesos en la pàgina web del centre el dia 13 de setembre.

Criteris d’assignació de plaça. Les sol·licituds es regiran pels criteris establerts pel Departament d’Educació

•  En el cas de CFGM:
    • Alumnat que ha finalitzat 4t d’ESO o que està escolaritzat en un sistema educatiu estranger en un nivell equivalent a 4t d’ESO. Es reserven per a les sol·licituds que arriben per aquesta via un 70 % de les places.
    • Per qui ha superat un programa de qualificació professional inicial (PQPI) o un cicle formatiu de grau bàsic o formació professional bàsica. Es reserven per a les sol·licituds que arriben per aquesta via un 20 % de les places.
    • Per qui accedeix amb el CAM o ha superat la prova d’accés (inclòs si n’està exempt –PFI–) o té altres requisits d’accés i que durant aquest any fa, com a màxim, 18 anys. Es reserven per a les sol·licituds que arriben per aquesta via un 10 % de les places.

• En el cas de CFGS:
    1. Via batxillerat o estudis equivalents: es reserven un 60 % de les places als alumnes que arriben per aquesta via. Tenen prioritat els alumnes que han cursat les modalitats de batxillerat prioritàries i afins per al cicle que es vulgui escollir. Un cop aplicada la prioritat, les sol·licituds s’ordenen segons la qualificació mitjana dels estudis.
    2. Via títol de tècnic de formació professional de grau mitjà o d’arts plàstiques i disseny: es reserven un 20 % de les places als alumnes que arriben per aquesta via. Les sol·licituds s’ordenen tenint en compte les prioritats següents:
      • En primer lloc tenen prioritat els alumnes amb títol de tècnic/a de grau mitjà de formació professional o d’arts plàstiques i disseny que procedeix d’una família professional afí, segons les afinitats entre famílies professionals del cicle de grau mitjà cursat i del cicle de grau superior a què volen accedir.
      • En segon lloc tenen prioritat els alumnes amb títol de tècnic/a de grau mitjà de formació professional o d’arts plàstiques i disseny que procedeixen d’una família professional no afí.Un cop aplicada la prioritat, les sol·licituds s’ordenen d’acord amb la qualificació obtinguda al cicle de grau mitjà de formació professional o d’arts plàstiques i disseny.
    3. Via prova d’accés (o exempció) o que tenen altres titulacions que en permeten l’accés es fa una reserva de places del 20 %. Dins d’aquesta via, les sol·licituds s’ordenen segons la qualificació mitjana del curs o de la prova d’accés.

En tots els casos, per desfer situacions d’empat, s’aplica el resultat del sorteig.
    Si per alguna de les vies d’accés no s’ocupen totes les places reservades corresponents, les vacants es reparteixen a la resta de les vies de manera proporcional.