LLIGA D’ESQUÍ ESCOLAR, TROFEU DIPUTACIÓ DE LLEIDA i CICLE DE NEU

El passat dissabte 17 de febrer el Consell Esportiu de l’Alta Ribagorça va organitzar la cursa d’Esquí Escolar a Boí Taüll Resort. Ja portem uns quants anys de Lliga i una vegada més, els alumnes del Cicle de Neu han estat els encarregats d’organitzar aquesta prova.

Dintre de l’assignatura de Disseny d’Espais, el Projecte “Com organitzar una cursa d’esquí alpí”, arriba a un dels seus punts àlgids. Es tracta d’una mena d’examen amb tota la pressió d’haver de fer les coses bé, si o si. Prop de 150 corredors de diferents edats s’inscribiren a la cursa i per tant, no es podia fallar.

La formació en aquesta matèria continua. Col·laborarem en les properes curses que es celebrin a Boí Taüll, organitzades pel Club GER-CES i la FCEH. Per tancar les experiències formatives, el proper 11 de març, els alumnes viatjaran a Andorra, a Grandvalira, a integrar-nos en l’staff de les Finals de la Copa d’Europa d’Esquí Alpí. Una estada de 7 dies formant part de l’organització d’aquest gran esdeveniment internacional.

De moment, examen superat i seguim treballant!!