L’Institut El Pont de Suert compleix 25 anys

El dissabte 4 de juny el nostre centre organitza un seguit d’activitats per celebrar el nostre 25è aniversari i volem que sigui una jornada de trobada de vells companys i companyes, d’amics i amigues. Per tant, hi esteu tots convidats, professorat i alumnat, pares i mares.
El centre romandrà obert durant bona part del dia per tal que el pugueu visitar i allí tindran lloc moltes de les activitats que estem preparant, que, de moment, són les següents:
  • Esport en família (torneig de futbol i/o bàsquet entre pares, profes i alumnes…)
  • Botifarrada (botifarra a la brasa i pa amb tomàquet)
  • Tallers diversos en què podreu participar
  • Exposicions dels treballs dels alumnes
  • Mercat de segona mà (organitzat pels pares i alumnes participants dels intercanvis).
Si algú està interessat en participar-hi activament amb alguna nova proposta, us agrairem que ens ho feu saber quan abans millor. Esperem que sigui una jornada alegre de retrobament amb vells amics i amigues i que tothom s’ho passi molt bé.
Us hi esperem!