Jornada de Portes Obertes del Cicle de Neu del nostre Centre

Jornada de Portes Obertes: Divendres 24 de març a les 17:00 de 2023 a l’INS del Pont de Suert, o bé en directe mitjançant l’instagram  @cicledeneu.

L’INS del Pont de Suert és l’únic centre de formació a Catalunya i a l’Estat, que forma persones per treballar en una estació d’esquí, a més d’incidir en d’altres competències del grau mig d’Activitats Físico Esportives.

Amb una durada de dos cursos lectius, pots aprendre a guiar persones al Medi natural, obtenint el Títol de Guia de Mitja Muntanya, Guia de BTT, Guia acompanyant de Turisme Eqüestre. També pots formar-te com a Socorrista Aquàtic, Guia de Kaiak en Aigües tranquil·les, Monitor de lleure…

Si vols saber més sobre allò que fem, vine divendres 24 de març a les 17:00 de 2023 a l’Institut el Pont de Suert i t’explicarem amb més detall el que vulguis saber. Ens podrem conèixer i intercanviar opinions, idees i inquietuds.

També pots accedir a tota la informació en directe mitjançant l’instagram  @cicledeneu

Preinscripció i matrícula:

Cicles de formació professional de grau mitjà

Presentació de sol·licituds:

• Alumnat amb continuïtat d’escolarització: del 12 al 18 d’abril