Intercanvi amb Rutland High School 2017

Intercanvi amb Rutland High School

Durant la primera quinzena de setembre de 2017 un grup de 15 alumnes de quart d’ESO i dos professors del centre, la directora Ariadna Garcia i el professor d’anglès Jordi Masana, es va desplaçar fins a l’estat de Vermont, als EUA, amb motiu de l’intercanvi amb la Rutland High School de la ciutat de Rutland. Ja és el 4t any que es du a terme aquest intercanvi i esperem que es vagi consolidant per als propers cursos a la vista del seu èxit entre l’alumnat dels dos centres i la valoració molt positiva del professorat participant.

El proper mes de juny rebrem la visita del grups d’alumnes i professors americans. Esperem que s’ho passin també amb nosaltres com nosaltres ens ho hem passat a casa seva!