Inici curs 18-19 Cicle de Neu

Un nou curs és a punt de començar.

Aprofitem per donar la benvinguda als nous alumnes. Esperem que vinguin amb ganes d’afrontar els projectes que plantejarem i amb motivació i capacitat per dur a terme molta feina.

Alumnes de 1r i noves incorporacions procedents d’altres CAFEMN’s, comenceu divendres 14/09.

Ens trobarem a les 9.30h al Hall de l’Institut El Pont de Suert.

Alumnes de 2n, comencem classe dimarts 18/09 a les 9h a les aules del Cicle de Neu. Ja amb molta feina i per iniciar matèria. Aviat hem de dur a terme el primer projecte, concretament, el proper 27/10. Ja us imagineu de què es tracta no?