Educació i control ambiental amb els alumnes del CEIP Espluga de Serra

El dijous 5 de maig els alumnes del cicle de formació professional d’Educació i Control Ambiental van dur a terme un seguit d’activitats amb els alumnes del CEIP Espluga de Serra de la Terreta.
Dissenyades i preparades pels alumnes, les activitats de camp van consistir en unes tasques en què va treballar la meteorologia i la descoberta de rastres, per als alumne més grans, i unes activitats de descoberta dels materials naturals (troncs, fulles, pedres, plantes ..), als que els van donar una utilitat plàstica, per als alumnes més petits.
Va ser una activitat molt engrescadora per a tots els participants i, especialment, molt gratificant per als nostres alumnes, que van valorar l’experiència de manera molt positiva. Tots vam aprendre molt i estudiarem la possibilitat de continuar fent-la els propers cursos.