Concurs de fotografia naturalística

Inaugurem  el concurs de fotografia naturalística dels cicles de natura, un concurs obert a tot l’alumnat de cicles forestal i ambiental del nostre institut. Cada concursant podrà presentar fins a 3 fotos de l’Alta Ribagorça. Per saber com participar, llegiu les bases del concurs i animeu-vos!

Data límit d’entrega ampliada fins al 8 de gener a través del mail ciclesnatura@gmail.com

Agraïm els i les alumnes de 4t’ESO de l’institut que ens van ajudar aquest any en la difusió, elaborant i confeccionant els cartells i els materials de les xarxes socials. Gràcies més especialment a l’Emma Trogal (@emmatrogal) i l’Antonio Pedroche (@antonio_pedroche7), que van dissenyar els cartells escollits tant per la impressió com per les xarxes socials.