Activitat d’Empreneduria. Alumnes de 3r

Els alumnes de 3r que cursen l’assignatura optativa d’empreneduria van realitzar l’activitat ·”Alcatraz, the room esccape”.

Un room escape és un videojoc d’aventures físic en el qual els jugadors, normalment en grups de 4 o 6, són tancats en una habitació i han de fer servir els elements que troben per resoldre una sèrie de puzzles i escapar abans que se’ls esgoti el temps de què disposen – normalment una hora o una hora i mitja. Aquests jocs fomenten el team building.

Els rooms escape estan basats en els videojocs “Escape the room”, ambientats en tot un seguit de llocs ficticis com cel·les de presó, masmorres i estacions espacials.

El primer room escape es va crear l’any 2006, i cap al 2010 les rooms es van fer famoses als Estats Units, al Japó, a Tailàndia, a Canadà, a Israel i, sobretot, a la Xina.