SOSPYR

Els dies 24, 25 i 26 de gener els alumnes del cicle d’Educació Ambiental van presentar als alumnes de 1r d’ESO el Projecte SOSPYR, dins de la matèria de Science. Aquest projecte tracta de conscienciar la població sobre els riscos que pateixen diferents ecosistemes, sobretot aquells d’alta muntanya. Per tancar l’activitat, els alumnes de l’ESO van completar diferents cadenes tròfiques lligades als diferents ecosistemes explicats.

Al tractar-se d’una matèria on s’introdueix l’anglès en els continguts, els alumnes d’Ambientals van realitzar part de les seves intervencions en aquesta llengua.