Nadal a Poitiers

Aquest curs els alumnes de francès de 3r i 4t d’ESO van viatjar a la regió de Poitou-Charentes (França) del 19 al 22 de desembre, per això van poder gaudir d’un parc de Futuroscope cobert de neu.A més de la visita a l’església romànica de Notre Dame la Grande, a Poitiers van passejar-se pel mercat nadalenc.Van aprofitar els viatges d’anada per visitar el Musée de la Bande Dessinée d’Angoulême o­n van veure els àlbums de Tintin, Corto Maltès, Mafalda i altres, i el de tornada per descobrir la ciutat de La Rochelle o­n van trobar el tresor perdut d’Oriane. Les estades a diferents indrets de França formen part del currículum per a l’aprenentatge de la llengua francesa. L’alumnat estableix contacte amb una cultura diferent amb la intenció d’ampliar les competències: comunicativa, plurilingüe i intercultural .A més de les activitats que es porten a terme in situ, l’alumnat desenvolupa diferents treballs individuals i col·lectius sobre el país i la regió.Clica aquí per veure un dels blocs fets per un grup d’alumnes.

També podeu clicar per veure les fotos.