Alumnes de 1r i 2n ESO descobreixen Perpinyà i Cotlliure

Aquest mes de juny els alumnes de francès de 1r i 2n d’ESO van viatjar al Département des Pyrénées-Orientales per conèixer la ciutat de Perpignan i la seva història, acompanyats de guies van visitar la catedral i els edificis més emblemàtics com la Llotja, l’Ajuntament i el Palau de la Generalitat. Van adonar-se dels lligams històrics amb Catalunya i es van passejar pel centre de la ciutat on van poder comunicar en francès.
Al migdia es van desplaçar cap a Collioure on van poder copsar l’esplèndid paisatge i van dedicar un poema a Antonio Machado.