3ESO a l’Ajuntament

El 7 de novembre amb els alumnes de 3r. A i B es va realitzar la sortida a l’ajuntament de Gironella, realitzada per l’assignatura de ciències socials.
En aquesta sortida l’alcalde David Font ens van explicar el funcionament de l’ajuntament en la sala de plens, els alumnes van poder fer preguntes a l’alcalde sobre l’organització política i temes relacionats amb el municipi de Gironella, a més l’alumnat va poder visitar l’ajuntament de Gironella. Va ser una sortida enriquidora pel fet d’apropar la política municipal als alumnes de secundària.