1rESO a l’Espluga de Francolí

Els alumnes de 1r ESO, acompanyats de la Isabel Sánchez i dues professores més, van fer una sortida a l’Espluga de Francolí el passat dia 3 de febrer.
Dividits en dos grups van visitar les Coves de L’Espluga, les setenes més llargues del món formades en conglomerats, on van descobrir l’evolució humana des del Paleolític fins l’actualitat a través de recursos didàctics com àudio visuals, dibuixos, gràfics i diorames.
Com a complement a la visita, els alumnes van participar activament en un taller d’excavació arqueològica, on a través d’una excavació simulada en un espai obert proper a la Cova, van poder posar en pràctica totes les tasques que es duen a terme en una excavació real.
Els alumnes van sortir d’excursió per conèixer l’Espluga de Francolí tot adquirint nous coneixements sobre la prehistòria, la geologia i el món rural: Un bon complement a les lliçons apreses a l’aula.