Venda de pastissos

Viatge de 4t i pastissos

7/2/17 Ins Pere Fontdevila. Ruth Laguarta, Farah Bouybaouan, Marc Gordillo  i Óscar Montero.

Els alumnes de 4t d’ESO van vendre pastissos el passat 26 de gener durant el primer i el segon pati per aconseguir diners per anar de viatge de final de curs al País Basc.

Durant aquest curs també han fet altres activitats per finançar la sortida com: vendre colònies per Nadal, van fer una tómbola el dia de la Fira de la Puríssima amb la col·laboració desinteressada dels comerciants de Gironella, van fer una botifarrada…

Els alumnes encarregats de la comptabilitat ens han explicat que amb la venda de pastissos van aconseguir 85€, amb la tómbola 300€ i entre la venda de colònies i la botifarrada van guanyar 900€. En total han guanyat aproximadament uns 1285€.

Només amb la venda de colònies alguns alumnes es van poder pagar el viatge ja que els ingressos per alumne depenen de la seva implicació en les activitats.

També ens han comentat que el treball en equip els ha anat molt bé ja que tothom ha col·laborat tant venent com fent pastissos.

Desitgem que els vagi molt bé aquest viatge al País Basc, que es diverteixin i coneguin llocs nous.